-SELAMAT DATANG-

Kami mengalu-alukan komen dan pandangan ikhlas daripada pengunjung untuk menambahbaikkan blog ini...
TERIMA KASIH

Search This Blog

Saturday, October 11, 2008

Teruskan usaha untuk A Sejarah

Kepada semua calon PMR dan SPM, kami guru-guru sejarah BRaInS mengucapkan selamat menempuh peperiksaan bermula esok, semoga usaha murni selama ini membuahkan hasil yang membanggakan dan mampu menjadikan sekolah kita terbaik di seluruh Malaysia. Jadikan ilmu sejarah yang dipelajari selama ini bekal yang berguna dalam melonjakkan jati diri serta nilai patriotisme dalam menempuh kehidupan yang mencabar.

Sesungguhnya bukan mudah menggenggam kejayaan jika tanpa usaha yang gigih dan berterusan. Jadikan sejarah pelengkap bilangan target straight A's anda. Kejayaan anda adalah penawar kepada kesakitan guru sepanjang mengajar dan mendidik kalian. Berhati-hati semasa menjawab soalan, kerana orang akan selalu tertipu dengan perkara yang remeh-temeh. Pastikan doa dan tawakal sentiasa basah di hati dan bibir kita, kerana dengannya kita mampu jadi kuat. Strategi ulangkaji mungkin perlu diubahsuai apabila menjelang peperiksaan.

Terima kasih kepada semua guru sejarah kerana berjaya berkerja dalam pasukan. Kita adalah akar yang menyokong pokok agar terus berdiri teguh. Kita saling memerlukan antara satu sama lain.

SELAMAT MAJU JAYA.

PANITIA CEMERLANG, PELAJAR GEMILANG, SEKOLAH TERBILANG.

No comments: